»Potrošnikom omogočajo, da z njimi izrazijo svojo individualnost, hkrati pa zagotavljajo brezčasno eleganco avtomobilskega oblikovanja.«
»Vprašati se moramo, ali res potrebujemo toliko plastične embalaže? Potrebujemo res toliko polimerov v barvah? Bi lahko začeli uporabljati drugačno sestavo avtomobilskih gum?«
»Če se izkaže, da je slika delo pomočnika, njena vrednost seveda strmoglavi. Slikarji v senci velikih mojstrov lahko posnemajo njihovo motiviko, slog, uporabo barve, a končni izdelek nikoli ni prežet z individualnostjo in močjo izvirnega ustvarjalca.«
»Ta pravica ščiti potrošnike pred prodajnimi taktikami, ki temeljijo na pritisku, in deluje kot svojevrsten popravni izpit za nepotrebne ali prenagljene nakupe. Potrošnikom omogoča, da svoj nakup premislijo še enkrat.«
»Prikazuje enigmatičnost prostora, s harmonično uravnoteženostjo med barvami in oblikami pa v gledalcu sprošča lirično ugodje in mu omogoča potovanja v neznano.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju